مجموعه راحت پوش رامیرا شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

تولید دمپایی لژدار درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

شکل ظاهری دمپایی لژدار چگونه است؟بزرگترین فروشگاه دمپایی لژدار درجه یک

تولید دمپایی لژدار درجه یک به دلیل تقاضای بالا برای آن در بازار، رشد چشمگیری یافته است که این تقاضا به علت های متفاوتی به وجود آمده است که از جمله آن می توان به طراحی متناسب و ارگونومیک آن اشاره نمود که در نتیجه آن، این دمپایی ها برای اصلاح بسیاری از ناهنجاری های اسکلتی پا تجویز شده که در نهایت باعث افزایش بی سابقه نیاز بازار می شود که در صورت عدم پاسخ دهی، می تواند باعث افزایش قیمت شود.

تولید دمپایی لژدار درجه یک

شکل ظاهری دمپایی لژدار چگونه است؟

شکل ظاهری دمپایی لژدار چگونه است؟ شکل ظاهری دمپایی های لژدار همانگونه که در بالا بدان اشاره شد، به گونه ای است که با اصول ارگونومیک ساختار اسکلتی بدن هماهنگ است اما در این قسمت می خواهیم به بررسی دقیق تر این گفته بپردازیم و همچنین تاثیرات این ویژگی را بر روی بدن، به صورت جزئی تری آنالیز نماییم.

ساختار ارگونومیک به حالاتی گفته می شود که در صورت قرارگیری مفاصل و اسکلت بدن در آن وضعیت، کمترین آسیب و فشار به آنها وارد می گردد که این کاهش آسیب نه تنها بر روی مفاصل آن ناحیه بلکه می تواند به صورت کلی بر تمام بدن موثر باشد.

در این نوع از دمپایی ها با ایجاد یک سطح شیب دار داخلی در بخش درونی کفی دمپایی، باعث ایجاد نوعی تقسیم نیرو در کف پاها می شود و با این کار از انتقال نیرو و فشار بیش از حد به ستون مهره ها و همچنین زانو ها جلوگیری به عمل می آید زیرا عامل اصلی انتقال نیرو و ایجاد آسیب در ستون مهره ها، محور پاشنه به ساق است و این ساختار در دمپایی های لژدار، مانع از انتقال کلی این فاکتور در محور مذکور می شود.

همچنین در آنها علاوه بر ساختار سطح شیب دار، نوعی محافظ جانبی تعبیه شده است که باعث می شود توزیع نیرو در بخش مرکزی دمپایی متمرکز شود و همچنین از پیچ خوردگی پاها جلوگیری می نماید.

این ساختار به گونه ای عمل می کند که با ایجاد نقطه ثقل مرکزی در کف دمپایی، نوعی انتقال نیرو را به کف زمین انجام داده که در نهایت این نقطه ثقل مرکزی، همانند سطح شیب دار، باعث کاهش فشار بر روی ستون مهره ای و همچنین با کاهش حرکت پاها به طرفین، مانع از ایجاد آسیب های چرخشی مفاصل می شود.

بزرگترین فروشگاه دمپایی لژدار درجه یک

بزرگترین فروشگاه دمپایی لژدار درجه یک همانگونه که در بالا نیز بدان اشاره شد، رشد تقاضا برای این محصولات باعث افزایش تعداد مراکز ارائه دهنده خدمات شده است به گونه ای که این واحد های فروش برای جلب رضایت مشتریان و همچنین افزایش سرعت خدمات دهی به آنها، زیر ساخت های خود را گسترش داده اند.

مجموعه ما با درک این موضوع و همچنین استفاده همزمان از بازار یابی آنلاین، اقدام به تاسیس بزرگترین فروشگاه دمپایی لژدار به صورت اینترنتی کرده است که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به وبسایت بالا، از جدیدترین محصولات این برند بازدید فرمایند.

غلامرضایاسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه راحت پوش رامیرا شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *