مجموعه راحت پوش رامیرا شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

عرضه کننده دمپایی نمدی زنانه عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های یک دمپایی راحتی خانگیقیمت دمپایی نمدی زنانه چقدر است؟

عرضه کننده دمپایی نمدی زنانه عمده این دمپایی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان و با کیفیتی فوق العاده به بازار عرضه می دارد. این عرضه کننده با عرضه عمده این محصول سبب شده است که افرادی که نیاز به محصول با تعداد بالا دارند بتوانند با خرید عمده هزینه های خود را کاهش دهند. شما با خرید عمده محصول می توانید هزینه حمل و نقل این محصول را کاهش دهید و به علاوه این محصول را ارزان تر خریداری نمایید. دیگر مزیت عرضه عمده کالا صرفه جویی در زمان فروشنده و مشتری می باشد.

عرضه کننده دمپایی نمدی زنانه عمده

ویژگی های یک دمپایی راحتی خانگی

ویژگی های یک دمپایی راحتی خانگی دمپایی ها که نوعی پوشش برای پا محسوب می شوند باید به گونه ای باشند که از پا به بهترین نحو ممکن محافظت کنند تا پا هیچگونه صدمه ای نبیند از این رو می باشد که در انتخاب دمپایی باید دقت لازم را به کار گیریم.

در خانه های امروزی که کف بیشتر آن ها از سرامیک می باشد انتخاب یک کفش راحتی خانگی بسیار ضروری می باشد به این دلیل که کف سرد  و سخت خانه سبب ایجاد درد در ناحیه ای از پا که با کف خانه در تماس است می شود و از این رو انتخاب یک دمپایی روفرشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین خود این دمپایی نیز باید استاندارد باشد و به گونه ای طراحی شده باشد که از هر گونه آسیب و صدمه به پا جلوگیری کند.

یک کفش روفرشی مثل دمپایی روفرشی نمدی باید دارای کفی انعطاف پذیر باشد به گونه ای که در حین راه رفتن شکل خمیده گی به خود بگیرد البته انعطاف در حد استاندارد باید رعایت شود و نرم بودن بیش از حد نیز ممکن است به کف پای شما آسیب وارد کند.

جنس کفی این کفش که با سطح زمین در تماس است باید به گونه ای باشد که سبب سر خوردگی نشود این دمپایی ها به دلیل این که بیشتر روی سرامیک ها مورد استفاده قرار می گیرند پس اگر جنسی لغزنده داشته باشد ممکن است باعث شود در صورت وجود اندکی آب روی سطح سرامیک سبب به زمین افتادن شما شود.

روی این کفش نیز مهم می باشد، رویه باید به گونه ای طراحی شده باشد که پا را محکم در محل خود نگه دارد و پا در دمپایی دائما جلو و عقب نرود.

قیمت دمپایی نمدی زنانه چقدر است؟

قیمت دمپایی نمدی زنانه چقدر است؟ قیمت دمپایی نمدی زیبا زنانه متناسب با کیفیت آن تعیین می گردد. انواع مختلف دمپایی های نمد با انواع کیفیت و جنس و با قیمت هایی مختلف در بازار موجود می باشد که شما می توانید نسبت به خرید هر یک از این موارد مناسب با نیاز خود اقدام نمایید.

این دمپایی های نمدی از جمله دمپایی های روفرشی بسیار زیبا می باشد که مورد پسند و سلیقه اکثر مشتری ها می باشد و زیبایی خاصی به پا های شما می بخشد.

قیمت این محصول نیز بسیار مناسب می باشد و علاوه بر زیبایی خیره کننده و کیفیت بی نظیر، قیمت عالی آن ها نیز، دلیل بر استقبال بالای مشتری ها می باشد.

غلامرضایاسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه راحت پوش رامیرا شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *